بيش از 80 درصد مسافران از خدمات نوروزي ارس ابراز رضايت کردند

به گزارش روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، رسول فلاحت ناظر اعزامي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور به منطقه آزاد ارس با بيان اين خبر گفت: در نظر گرفتن شماره تماس و پيامک به منظور ارتباط گردشگران با مسئولين سبب شده است تا علاوه بر کسب اطلاعات مسافرين، نظرات آنها نيز مورد سنجش قرار گيرد.

وي افزود: هم اکنون با بررسي نظرات گردشگران در سامانه 3026006-0492 و شماره پيامک 30009292 ، بيش از 80 درصد گردشگران از خدمات نوروزي ارائه شده درمنطقه آزاد ارس، ابراز رضايت کرده اند.

ناظر عالي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور با بيان اينکه توزيع بسته هاي تبليغاتي ميان گردشگران، نقش مهمي در ايجاد هماهنگي و اطلاع رساني به آنان داشته است، افزود: خادمين نوروزي ارس با گنجاندن سوالات مسابقه تحت عنوان جاذبه هاي گردشگري در بسته هاي تبليغاتي مذکور، زمينه ارسال پاسخ هاي گردشگران را از طريق سامانه پيام کوتاه فراهم کرده اند؛ تا به قيد قرعه هديه اي نيز دريافت کنند./106

انتهای پیام/

کد خبر 1389010852